søndag 21. august 2011

Mannen kommer hjem i dag!

I dag kommer mannen hjem igjen! jeg merker at det skall bli deilig at han kommer hjem! både fordi senga blei plutsleig veldig tom.. *ler* og det er litt lettere å ha litt vanlastning når det gjelder Bella. Merker at hun har kommet i en trass alder! skall gjøre allt selv, blir sint om hun ikke får det til og blir sintere om hun får hjelp.. :S Kan bli ganske sliten, i tillegg så har hun begynt å få en reaksjon på barnehagen nå, hun skjønner nå at når jeg sier hade til henne så er det hade. I går når jeg henta henne tidlig om morgon så skreik hun heile morgonstunden, til og med badekare hjalp ikke. Hun roa ikke seg ned før vi satte oss ner å spiste frokost i lag. Redd får at jeg skulle ta henne med på barnehagen. :S Og da blir det ekstra slitsomt å ta seg av henne alene, har jo allerede en sliten kropp fra før av. :P

Så skall blir godt å få mannen i hus igjen! Tror både mor å datter savner han veldig. Vartfall lille førken Pappadalt.. hehe..

sånn som nå har hun eine raseri annfalle etter det andre, ingen ting blir gjort riktig! ingen ting går som hun har planlagt!

Men har prata med søss, og heldigvis er dette berre en fase! Sønnen hennes var også slik..

Så håper han kommer snart! =)
Men seff det har også vert godt med en liten "pause" å.. =)

Men nå er det nok! hihi..

2 kommentarer:

  1. Hehe, skjønner det blir godt at han kommer hjem ja. Slike faser går vel over med tiden :)

    SvarSlett
  2. ja jeg håper fasen går fort over...:P Men nå denne er over så kommer det vell en annen fase.. hehe.. Det må en berre regne med.. =)

    SvarSlett