mandag 22. august 2011

Pakke i posten!

Veska/stellefeska kom i posten i dag! Wiii.. Den var ikke helt som jeg trodde den skulle være, på bilde såg det ut sånn i farta at den hadde både skulder hemper og sånn lengre ska som kan reguleres. ooohh. så flink jeg er å forklar.. haha.. Vet ikke hva det heter eller hvordan jeg skall forklare det. Men det var det da ikke. og jeg må si jeg blei faktisk mer fornøyd med den en forventet! =D

Med desse festa og veska så hang den perfekt på vogna (testa den ut på Bella sin vogn). 
Både festa og smokketuiet kom i posten i dag, sammen med vesken.


Veska var akkurat som jeg håpte på inni også, der var det flere oppdelte rom. =) Når jeg får vogna så skall jeg ta bilde av allt i lag.

Er i vartfall glad jeg slepper gammel stelleveska! Den er festa med kapper som konstant jekk opp! Wii.. syyykt irriterende! og ikke noe fin heller.. 
 

*Dollemora er fornøyd* XD


2 kommentarer:

  1. Takk.. =) er egentlig vandlig veske men jeg bruker den som stelleveske. Iron fist veske, digger d merke.. ^_^

    SvarSlett