torsdag 18. august 2011

Shopping å champanje!

Eller shopping å sjokomelk.. *ler*

I dag mens Bella var på moa så har jeg vert å shoppa barne ting osv. Har fått ordnet en go del ting. =)
Jeg hadde da en stor huskeliste før jeg dro, desverre halverte den seg nesten siden dem ikke hadde det jeg var ute etter.. :P Så da blir resten kjøpt på nette! =)

Men en del av tingene jeg skulle skulle jeg berre sjekke prisene på, slik at jeg hadde en del peiling. Fekk sjokk da jeg fant Mawok vogga vi skall ha, 2000kr i butikk, og 1490 på nette.. :P Resultat - netthandel! XD

Babycallen jeg skulla ha på elkjøp hadde dem heller ikke inn, kun på nette. Elkjøp har akkurat bygd om butikken sin og jeg syns den såg faktisk dårligere ut en før.. :S Men det kan være fordi ikke allt av varer var inne enda, det var så tomt der.

Men jeg har fått bestilt meg vogn! =D blir levert i måned skifte september/oktober.
Det blei da Emmaljunga City Cross farge: Grey Carbonite
Den ser ikke så fin ut på bilde, egentlig ser den ganske kjedelig ut.. :P men jeg fekk sett den i butikken og den var så fin! =D og det er den som passer best til veska jeg har kjøp.. =)

Sheroksa til Bella.. =) Dem er da mørk lilla men ser blå ut på bilde.. :P

 Saueskinn til nye babyen, denne skall være i vogna. =)
+ et ekstra myggnetting til Bella, blei får travelt å huske å ha det med seg frem og tilbake fra barnehagen til helga, så greit å ha 2 av så slepper vi å tenke på det. =)


Også kom jeg over den søteste hua og sko til den lille! ^_^ Lilla bjørnelue i semskaskinn.. Berre måtte ha.. <3


Og etter myyyyyye leting frem og tilbake på butikker og nett så fant jeg endelig sort silkebånd! =D Har letet som en gal etter det! :P Jeg skall nemlig kanskje lage noen feary wings og måtte da ha sort bånd, det tynneste skall jeg brukte til vingene. og som bonus et tykt silke bånd også, som jeg skall bruke i neste fotografering som sløyfe rundt magen.. ^_^


også fant jeg smykke og øredobber. Jeg berre må ha allt med edderkopper.. :P digger dem!




I går tok jeg å heklet litt, var litt nyskjerrig om jeg klarte å hekle babtlue, probleme var at jeg ikke hadde noe tråd i jente farge. så jeg gjorde berre en test da, og nå har jeg fått kjøpt inn litt mer jente farger.. =)


Her er testen jeg laget i går, dokka til Bella fekk være modell.. hehe.. denne passer nemlig i en av babyluene til Bella, så da har jeg noe å gå ut i fra. Ganske greit å ha en modell.. =)



 Ny lue til Bella.. =)


 Når jeg kom hjem fekk jeg bestilt babycall ogMawoke vuggen på nette. I tillegg fekk jeg bestillt desse festene til veska/stelleveka mi! og en praktisk smokke-etu, ikke sånn viktig sak, men berre en liten ekstra. :P





Så nå er det berre å vente på mange pakker i posten også! ahh.. elsker pakker i posten! hihi..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar