onsdag 17. august 2011

Stakkars lita, men ååh så herlig!

Søndag begynte kennet å bli snufsette og uvell. Og i helga passet vi ene tanteungen vår, som da også blei syk søndagen, men hun fekk høyfeber.

Tirsdag når jeg skulle levere Bella på barnehagen var hun litt pjuskete, og når hun kom hjem fra barnehagen gjorde hun ikke annet en å grine! jeg skjønte ikke hva som skjedde, men etter en liten sjekk så hadde da lilla trulta også fått feber. En stikkpille etter på så lå hun rett ut på sofan og sova! Eller først la hun seg rett ut på gulve, og da skjønte jeg i vartfall at noe var galt! Dette var ikke likt lille pia!

Stakkars lille pia mi! *sukk* Men så må jeg no berre innrøme at når dem ligger å sover så søtt, så ser dem berre såååå herlig ut å! å uskyldige å sårbare! Og når hun våkna etter en liten blund var det ei helt anna jente som en tidligere.. :P opp å leke med en gang! hehe..







Heldigvis var dette berre en en dags greier! Jeg holdt henne hjemme fra barnehagen i dag, får å sjekke hvordan det jekk, men ingen feber.. ^_^  Så i morra er det tilbake til barnehagen.. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar