mandag 22. august 2011

Trenger din hjelp

Jeg har meldt meg på en konkuranse hos Panduro Hobby, d en skall gjøre er å legge ut et bilde av noen har laget av pandoru sine produkter. Jeg har da valgt en av mine alve figurer. Lurte først å ta en eller annen tegning, men når en skall skrive hva en har brukt så er det lissom ikke noe "Woow" med ark å blyant. Og jeg vill ha noe som kanskje skiller seg litt ut, alvefigurene f.eks. har jeg brukt mye mer varer fra panduro og er ikke noe som mange andre har.

Konkurransen går ut på å få mest mulig stemmer (eller "liker") fra andre. Så jeg blir kjempe glad om du går inn å trykker liker på min alv. =)

1 permien bestar av et gavekort på panduro, og jeg som ikke har noen intekter må innrøme at jeg har kjempe lyst på dette! :P 

Trykk på bilde får å gi din stemme!
På forhånd! Tusen tusen tusen takk! Det betyr mye får meg om du vill bruke litt av din tid! ;)


Her finner du konkuransen: =)
http://www.lagenytt.no/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar