mandag 8. august 2011

Tutu til Bella

Til neste fotografering muligens så har jeg kanskje tenkt å ta med meg Bella også. Er jo søtt når store søss vill kjenne på lille babyen.. ^_^

Så jeg har kjøpt inn litt til fotograferingen, men jeg har også lyst å bruke det videre også. Viss vi får jente har jeg lyst å bruke det på henne også. =)

Hos LilleJen sin butikk på Epla.no fekk jeg kjøpt dette Tutu skjørte til bella. Utrolig søtt! Med noen vinger så blir det super søtt.. :D og jeg lager jo litt vinger selv også sånn får voksene. så det hadde ver kjempe fint med et "alve" bilde m/ gravid mage å greier.. :P Litt uten om det vandlige. =)

Men når jeg fekk dette skjørte så fekk jeg også en gave av selgern, hodepynt, utrolig fint! =D Det er det en kaller sørvice.. :P




Har studert litt skjørte hvordan hun har laget det, og det såg faktisk veldig enkelt ut! Så det er godt mulig jeg prøver å lage selv også.. =D

1 kommentar:

  1. Wow, det var kult! Har faktisk et veldig likt et som jeg har lagd selv :) Bare at det er rødt og svart. Det er veldig enkelt å lage slike skjørt!

    SvarSlett