tirsdag 6. september 2011

Black Swan

Endelig blir det litt film titting her igjen! =) Vi har blitt ferdig med filmromme opp på garasja, så jeg å kennet har fått noen kvelder der vi har fått kost oss med film nå, når Bella har lagt seg. Genialt med Babycall.. :P

I går såg vi Black Swan!
Jeg har hørt mye posetivt om denne filmen så måtte til slutt sjå den. Har vert litt skeptisk til denne, men det viser seg at den var noe helt annet en hva jeg hadde forventet!

Den var litt forvirrende en enkelta ganger, men en skjønte hva som egentlig skjer etter litt. Dette var en ganske psykologiske film til slutt! Og Natalie Portman spille utrolig bra! Natalie som skulle spille svanesjønen må være den hvite svanen og den sorte, som da er på en måte det gode mot det onde, og slik blir det i "virkeligheten" får Natalie til slutt.

I tillegg vill jeg føyen med at jeg er suuuuper glad jeg ikke er balettdanser!! :P En får virkelig en inlevelse i hvordan dem har det! Den fysiske smerten som kroppen må igjennom.

Men allt i allt, en meget bra film! =)






 

1 kommentar:

  1. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke har sett BS enda. :-/ (kunne ikke lese det du skrev i fare for spoilers :-p)

    SvarSlett