onsdag 14. september 2011

Digital tegning Arja - FERDIG!

I dag blei jeg ferdig med tegningen, og jeg må si jeg er kjempe fornøyd med denne! =D Har også laget litt bakgrunn på denne til og med.. Tror dette blei en av mine bedre tegninger.. ^_^

Det er så deilig med tegninger en faktisk blir fornøyd med.. *ler* blir alltid så gretten viss ikke. hihi.. Er mange jeg ikke er fornøyd med, som andre liker. Men når en har tegnet dem selv så ser en mer "feila" og at bilde ikke blei helt som en hadde tenkt seg. Jeg tror det er en av grunnen til atj eg liker denne godt, fordi jeg hadde ikke et bilde i hode som jeg vill få ner på "pappir", men jeg berre begynte å tegne også berre såg jeg hvordan den utvikla seg i stede. =)

Så her er Arja:


Dem tentakkel greierne som er rundt henne fekk jeg som ide fra en av mine gammle tegninger, denne "Hell is only the beginning":




Photobucket  

1 kommentar: