torsdag 29. september 2011

Digital tegning: Demon - WIP1

Nå er jeg veldig spent! av allt ting, det hørest kanskje ikke helt bra ut, men i natt hadde jeg en drøm.. :P Om akkurat denne saken her! og berre måtte tegne den.. Den er ikke helt som jeg såg for meg da, og det var ingen mareritt alltså! *ler* Jeg drømte faktisk om å tegne den.. hehe.. 

Men jeg er spent! Dette er en tegning som en kan jobbe myyye med! En velger selv hvor detaljert en skall gå, og jeg er veldig pirkete. Grunnen til at jeg er spent er fordi jeg håper jeg klarer å gjøre den ferdig! Er litt redd får å ha tatt meg vann over hode nå, får jeg vet at jeg skulla ha gjerne hatt litt mer tolmodighet! :S Men om jeg klarer å gå gjort den ferdig, å den blir som jeg ser får meg, så tror jeg denne kan bli ganske rå!

Det er en meget artig tegning å jobbe med også, fordi her kan jeg virkelig leke med farger. =D Blande mixe osv. Det er vell en av grunnen til at jeg vill tegne den, litt morro å prøve noe annet en hudfarge lissom, der fantasien ikke har noen grenser!

Så denne kommer nok til å ta tid! Å jeg håper jeg klarer å fullføre den!

Her er skissen min, siste oppdatert bilde og en liten animasjon så langt!
Prøver å lagre mange nok bilder slik at det blir en bra animasjon i vartfall.. =) Er i vartfall ei veldig pirkete tegning! Ny utfordring! ^^



Animasjon:




Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar