lørdag 24. september 2011

Digital tegning: Huldra - Ferdig!

kan jeg si det gjenn? :P Jeg er super fornøyd! *ler*
Føler jeg har blitt flinkere å flinkere får hver tegning jeg har tegnet.. =D Har faktisk søtte å sett igjennom alle tegningene mine å jeg ser stor forskjell i fra starten til nå.. =D

Må si dette er enda en favoritt! Liker fargene, ny tegne måte på brystvorten (som gjorde at den såg mer ekte ut), liker håre og et veldig "rent" bilde.. ^^


HULDRA :
- Skiller seg ut på grunn av bl.a. sin størrelse fra de andre vettene, fordi hun er like stor som en
velvoksen kvinne og opptrer alltid alene. Vakker å se til med fine klær (dette er naken versjonen :P), men har en hale som
ligner ei ku rompe. Kan gjøre seg synlig og usynlig. Er snill og hjelpsom mot den som viser henne
aktelse, men er slem og hevngjerrig mot den som går imot hennes vilje.
Kjent for å lokke til seg og forføre unge menn. 


Photobucket  

1 kommentar: