mandag 26. september 2011

Digital tegning: Selvprotrett - Ferdig /ikke ferdig

Som jeg skreiv på det tidligere innlegge så passet ikke helt bilde til det jeg hadde planer om, så jeg kommer til å lage flere ideer til denne tegningen. jeg vill egentlig lage et litt groteskt selvportrett, men bilde som jeg fant av meg selv (som var det eneste som passet til det jeg hadde sett for meg), blei litt får "uskyldig" får planen jeg hadde. Men jeg har laget det likavell, selv om jeg syns kanskje det blei litt rart.

Men jeg har også laget flere ideer. Nå så er jeg ferdige med den "groteske" delen, også har jeg berre laget en kjap reseveløsning. Men jeg vill lage noe som passer bedre til bilde også. Så jeg driver nå å prøver ut med at jeg holder et hodeskalle også, må i vartfall finne noe som erstatter hjerte. På ogrinal bilde jeg har brukt så er det egentlig kamera jeg holder.. :P må i vartfall finne noe som passer der hjerte er. Så her kommer sikker snart flere bilde av denne tegningen.. =)

Men jeg har nå laget mange nok prosess bilder til å ha laget en liten animasjon av prossesen. =D Så jeg legger heller ut den i steden får en hau med bilder denne gang.. =) Men først dei ferdige forslaga for denne gang!

Den groteske forslage:


Den kjappe forslage jeg laget i full fart.. :P Dette blei nesten en liten "cover up"!


Og denne skall jeg prøve å få til en hodeskall på.. også får jeg sjå om jeg kommer med noen andre ideer eller noe.. får sjå om hodeskallen funker..


Animasjon:




Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar