tirsdag 6. september 2011

Effektiv rydde dag!

Som jeg nevnte tidligere så har vi fått filmrom i andre etasjen på garasja. Før hadde vi filmrom inne i huse, men nå har det blit hobbyromme mitt, eller halve romme er mitt og andre halvdelen skall stelleborde til ny babyn stå. Men det har tatt seg til før vi fekk byd ferdig garajsa, hobbyromme har nå vert et lagrings rom i et halvt år nå. 

Romme er med andre ord berre et stoooort kaos! :S Men i dag har jeg ryddet å sortert så berre det! og ting begyner å sjå lyst ut.. :) Er fortsatt en del igjen å gjøre. men jeg må få orden romme før ny babyn kommer slik at jeg får plass til stellehjørne til babyn. =)

Stelleborde står nå inne på Bella sitt rom, men jeg må ha det tilgjengelig sennere, kan ikke gå inn på Bella sitt rom å bytte bleie som Bella sover får natta. :S

Men så har vi en bar nede på stua også! Den har vert har jeg da klart å overfylt med hobbysaker mens rome mitt har vert lagrings plass. Vi har ikke akkurat hatt så mye til fest får tiden så baren har hatt sin "tørke" stund. *ler* Men nå er der ryddet, og det var litt deilig å sjå at den er "oppe å går" igjen, selv om det ikke er så mye til drikking.. :P Jeg kan jo seff ikke.. hehe

Tok noen bilder av baren vår.. =)
Tenkte å ta bilde av hobbyrome også når det blir ferdig, og også av filmromme vårt.. =) Men det kommer sennere.. =)


Denne laget kennet da han flytta inn i huse. Kennet har renovert hele huse vårt. =) Og dette var til innflyttnings festen.. :P Det var visst litt av en fest! Desverre var ikke jeg kommet inn i bilde enda. Kom når huse var ferdig jeg.. lurt å finne seg en med ferdig hus. *ler* XD

 
 2 av mine favoritt drinker! Anbefaler Green Devil på det sterkeste! Det er også Kennet sin favoritt! :P
Det er en ordentlig for friskendes nam nam drikk.. :P

slik lager du den:
Fyll et glass med isbiter
2cl PeachTree
1cl Pisang Ambon
1cl Malibu
og fyll opp med Sprit brus eller 7up
+ en limebåt



4 kommentarer:

  1. SV: Sikkert godt å få litt orden på saker og ting ja:)
    Dere er heldige som har hus med masse plass. Jeg vil også ha hus!
    Så veldig fint ut i den baren der, artig å arrangere fester når man har mulighet til å "ta av" litt! :D Heldig med at han hadde hus nå du traff han da! ;) hehe.

    SvarSlett
  2. SV: Praktisk å ha en snekker i huset ja. ;) Det blir vel hus her også en gang ja. Jeg orker ikke å bo i en leilighet hele livet :-P

    SvarSlett
  3. SV: Det er jo veldig koselig med hund også^^ Jeg savner å ha hund, men mine katter er veldig lite glad i hund, så det blir nok ikke med det første. Hehe. :)
    Det var heldigvis ikke noe farlig, bare normal oppførsel siden han blir ganske mye jaget av andre katter. Frykt-pesing.

    SvarSlett