torsdag 1. september 2011

Fairy wings - Purple skull

I dag har jeg fått laget ferdig noen Fairy wings som jeg har tenkt å ta med meg på fotografering i helga.
Lenge siden jeg har laget vinger nå, så det var litt kjekt å få sussle litt med. Har jo plutselig tid til slikt når Bella er i barnehagen.. ^_^

Er ikke så kjempe bra bilder av vingene men regner med dere får sjå mer til dem etter fotograferingen.. =)




Og her er noen av dem jeg har laget tidligere:


Denne laget jeg til eine tanteungen min.. =)
Denne fulgta da med bruksanvisning og flyve regler.. hehe..
Dette var ei jente som virkelig var i sjokk da hun åpnet julepakken sin, store øyne å viste ikke hva hun skulle si.. *ler* Hun er ganske så kry over denne.. ^_^



1 kommentar:

  1. SV: Godt å høre at flere er enige:) Jeg synes også han spilte veldig godt. Snudde helt om senere i filmen, noe som gjorde at det hele forandret seg ganske. Jeg hadde forventet at han skulle dø, ikke bli til alien. Men det er jo det som er så bra med filmen. Annerledes på en bra måte :)

    SvarSlett