onsdag 7. september 2011

Go morrn go morrn ohh store dag!

blæææhh.. jeg sliter virkelig med å sove får tiden! Var virkelig tungt å få opp øynene i dag! ryggen er så låk! I morra skall jeg til fysion, gleder meg!! Håper han kan hjelpe på litt.. :P Er jo mest den tunge magen som tar på!
Var forresten i uke 31 i går! Sykt hvor tiden går!

Bella er nå levert på barnehagen, og i dag skall dem ned til sjøen å sjå hva liv dem finner der.. :) Ser ut til at alle ungen syns det er stas når Bella kommer på barnehagen.. hehe.. er flere som kommer samtidig som meg men alle ungene roper ut "Bella" hver gang jeg kommer.. *ler* Ser ut til at hun blir godt likt, og det er jo koselig.. =) Dem som arbeida der syns hun er søt å, når jeg leverer hun begynner hun å vinke å skall gi meg kos med en gang, også springer hun bort til vindue får å vinke en siste hade. Og når jeg kommer å henta henne så begynner å hun vinke til alle på barnehagen også skall hun gi hadekos til alle.. *ler* er ikke akkurat såå lett å gjøre.. :P

Er kjekt å vite at hun har det bra og trives på barnehagen.. =D
Det gjør det litt lettere får mamma også å levere henne.. ^_^

I dag er det barn-gravid treff på Lekeland igjen. og jeg er litt usikker på om jeg skall dra. Har litt å gjøre her hjemme, også må jeg en tur på moa kjapt. Men tror jeg skall prøve å titte innom. =)
Får sjå hva jeg rekker..


Hva bringer denne dagen dere? =)
Ønsker dere en fin fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar