mandag 12. september 2011

Helgen som var!

Dette var virkelig den kjipeste helga jeg har hatt på lenge! Bella har vert snørrete i en måne nå men dei siste 4 dagene har det blitt værre, og jeg har vert kraftig forkjølt i fjorten dager, begynte å komme meg men nå har jeg også blitt værre. Lørsdags morgon våkna jeg helt stiv å låk i hele kroppen, klarte ikke å bevege nakken. Og jeg kasta opp! wii.. Kennet har jobba overtid hele helga så jeg var alene. Men jeg klarte ikke å ta meg av Bella! Ikke klarte jeg å sitte og ikke klarte jeg å ligge. Aldri hatt det så sykt vondt!
Men heldigvis så fekk jeg hjelp av familien. Mora mi kom ei lita stund å tok seg av henne til min søsster kunne ta over. Så da fekk jeg spiset, sove litt og tok meg en laaaaaaaaaaaaaaaaang dusj! Det gjorde så utrolig godt! og takket hvere litt paracett så jekk det ann å overleve.. :P

Henta Bella i halv 5 tiden, sånn at hun fekk middag osv. Blei sein middag denne gang siden hu sovna så seint, og da var det ikke lenge igjen til legge tid.

Dag to var jeg heller ikke i form. Men heldigvis så begynte ikke kennet på jobb før 12, så han tok seg av henne frem til da, og da var jo det i tillegg legge tid får henne, så jeg fekk frem til 2 å komme meg litt på. Etter det dro vi inn til morra mi å var der hele dagen, blir litt får travelt å ha Bella kun hjemme hele dagen, det blir får kjedelig og da begynner å hun berre å klatre på meg.. :S og jeg er ikke akkurat den som kan klatres på akkurat nå.. :P Men hun storkoste seg inne med Besta og Besten! Der blei det middag å hele pakka. =)

Det er virkelig slitsomt å være så mye syk! Er 3 gang jeg er syk siden sommern. :S
 Har vert plaga med en del urinveisinfeksjon under dette svangerskape, dem sier at det er lett å få det når en er gravid, og når kroppen driver å kjempe mot den så blir jeg mer svekka og letter å bli smitta av andre ting. Så nå må jeg si jeg er passe lei.. :S Er ikke kjekt når en blir mye syk! Men heldigvis er det ikke lenge igjen! =D

Håper jeg kommer meg raskt i vartfall

I dag er barnehagen stengt, dem har plannleggings dag. Så i dag er Bella hjemme me ho mor. Ser ut som forkjølelsen hennes har begynt å komme, men har fått en stygg hoste, og det er slikt som kan sitte ei stund. Men hun er pikk å frisk ellers! Springer rundt å styrer på.. =)

Photobucket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar