fredag 9. september 2011

Hva syns du om videoblogg??

Over tiden så har jeg kommet over mye rart når det gjelder videoblogg, selv skjønner jeg meg ikke på dem som gjør det! Det er så sykt lett å drite seg ut. Jeg blir ofte flau får deres vegner!
Der er mye som også er bra da, men fy så mye flaut å!
Er en grunn til at jeg ikke gjøre det! Når en først har laget en video så blir jo den på nette får alltid også.. :P

Veldig mange unge lager videoblogger, og jeg tror at en bør tenke seg godt om før en lager videoblogg. Tror ikke der er så mange som gjøre det! og det å ytre sine meninger osv på video syns jeg er værre en å skrive. Jeg vet ikke helt, men du for virkelig en følelse av at "dette kom virkelig at av din munn!" og meiningene for lissom et ansikt! Og du blir husket også! Er ikke allt som er så bra å bli husket for! Mange angrer nok senner i tid når dem kanskje (for håpentligvis) blir eldre. Er jo ikke alle som blir voksen heller. :P

Og når det blir lagt på nette så sprer det seg så syyykt fort! facebook bland anna er jo meget skummelt når det gjelder slikt!  Dette er en som går på facer'n nå, og dette er noe av det mest sjokkerende jeg har sett hittil.. *ler*

Et meget godt eksempel på hva jeg menner!
Når jeg første gang såg denne var jeg i sjokk, flau, jeg syns nesten synd på jenta og er det mulig?? O_o
Dette var det første jeg tenkte da jeg såg denne!


Hva syns dere om slike videobloggere? og gjør dere det selv?

er jo seff greit å lage videoblogg, men.. så lenge en har litt bakkekontakt! Men så er det.. når vet en at en har bakkekontakt eller ikke.. :P

Men denne videobloggen er jo berre en spøk. Jeg kjenner ikke helt til hele historien bak dette, men det er en spøk. Men der er ganske mange som driter seg ut når det gjelder videoblogg.  Syns denne er likavell er et godt eksempel på hva jeg menner, satt litt på spissen. Det er som sakt sykt mange unge som videoblogger, oeg jeg syns det er myyye rart der ute, og sorry, men det er ikke akkurat så mange unge som er så veldig smart, det er heller slikt som kommer sennere når mer sunnfornuft kommer inn. Skall ikke ta alle under en nå alltså, men flere talle er nok slik. Får min del så holder jeg meg lagt unna slikt.. :P

Men selv om denne videobloggen er en spøk. Villa du ha hatt en slik video liggende ute på nette av deg selv? Jeg villa ikke ha hatt det.. Men det er vell en grunn bak det. Hu har vell oppnådd poenge sitt og ikke minst lesertalle. Men tror nok denne kommer til "hunte" henne ganske så lenge og der kommer til å være maaaange som ikke får med seg at et er en spøk. Og da igjen blir der mye kritikk sikkert, fatter ikke at folk orker slikt.. >< En oppfordrer jo til skit lenging.. :S


1 kommentar:

  1. Jeg hadde aldri klart å lage videoblogg pga at jeg føler det blir litt "teit". Man sitter der å blotter seg på en helt annen måte enn når man skriver noe.
    Det er alt for mange som lager video uten å tenke på konsekvensene som kommer etterpå. En video forsvinner aldri, og det er alltid noen som laster den ned eller noe.

    SvarSlett