tirsdag 27. september 2011

En liten tanke vekker!

Jeg kom over dette innlegge som Gro Anita har skreve på bloggen sin på blogg.no! Anbefaler å lese det! 
Det gir virkelig noe å tenke på! hvor lite det egentlig skal til for å forandre hverdagen til noen, og det syns jeg er fantastisk! Det å være en venn er berre så utrolig viktig!

Selv så har jeg ikke så mange venner, og jeg føler ikke at jeg trenger en hau med venner. Jeg har noen få, og dem tar jeg vare på. Det er mye bedre å noen få gode venner, enn en hau med "halv gode" venner, om jeg kan si det sånn.

Og jeg er veldig i mot mobbing, har vert der selv der jeg har blitt utsatt for det. Og kan ikke si det har vert noe særlig gøy. Men heldigvis får min del så har jeg blitt sterkere person av det, og jeg vet at jeg er en snill person. Det å kunne ha et godt selvbilde er utrolig viktig! Det å gjøre godt mot andre for jo en selv å føle seg god også.

Men der så utrolig mange som lider der ute som en ikke vet om! Men det å være en god venn kan virkelig hjelpe liv. Har en opplevd noe stykt, så seff.. en kan ikke fjerne det som har skjedd, men berre det å stille opp å støtte en, vær en lyttende øre eller skulder å gråte på kan gjøre mye! Mange føler jo at dem ikke blir sett. At en går med å  på en byrde alene.. allt jeg sier! prøv å hold utkikk etter dem! Det er desverre utrolig mange som har det slik. Og som Gro Anita sitt lille hendelse er et godt eksempel på at det faktisk ikke skall mye til!

Vær en go venn! ;)

huff.. kjenner jeg blei veldig sentimental på dette innlegg.. *ler* hormonane berre bobblet da jeg las innlegge.. hehe.. Er vell kanskje mye for at jeg kjenner til situasjonen jonas var i. På den tid da jeg var på mitt svakeste (som nå er mange herrens år siden :S) så hadde jeg desverre ingen, jeg jekk alene. Men har nå erfart i ettertid hvor viktig det er å ha venner! hadde jeg fått valge i mellom å bli millioner og ha gode venner så hadde jeg faktisk ikke nølt! så lenge jeg klarer meg økonomisk så er venner viktigere å ha. En føler seg mer rik av vennskap! ;)

Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar