søndag 11. september 2011

Ny Uro!

Får noen dager siden tok jeg laget ny uro til Bella som skulle passe til senga hennes. Den blei jeg veldig fornøyd med. MEN desverre så måtte jeg fjerne den fra senga hennes, etter 3 dagen orket jeg ikke mer.. :P
Det blei vist så spennendes med ny uro at hun nektet å legge seg om natta.. :S Hun røyste seg kun hele tiden og blei rasende fordi hun ikke nådde tak i den.. :P

Så denne får kanskje bli til neste baby som er på vei.. ^_^
Litt kjedelig men slik er no det berre.. :P får jo bruke den uansett. =)





Og jeg syns den så kjempe koselig når den snurret også.. =D
Eneste som var dumt var at den var vanskelig å få til å henge beint, så jeg må prøve å komme på en noen ny ide til oppheng. Men siden den blei litt tung så gjordet det slik at den kunne snurre leeeenge.. =D

video

Får håpe nye babyn vill like denne da.. ^_^

4 kommentarer: