søndag 18. september 2011

Ny vogn = trilletur!

Får en uke siden fekk nye vogna, har berre ikke fått overført bilde av vogna før nå! Det har frista lenge nå å få prøvd nye vogna, og i går var himmelen blå og berre jeg å Bella hjemme! Så da måtte vogna prøves!

Vogna:




Jeg tenkte å trille inn til sentrum, og stakk innom søstrene mine også på veien, å slo ann en prat. Dem bor i samme strøk, men store søss var ikke hjemme. Det var en veldig koselig tur, når vi kom til sentrum jekk vi ner tusenårsplassen og drakk sjokomelk og spiste boller. Bella syns det var kjempe spennendes å sjå på båtane osv.

Men så var det hjemmeover turen. Desverre blei den et mareritt! Jeg sliter litt med bekkenløsning, og jeg har ikke gått så mye tur. Vet egentlig ikke hvor mye jeg tåler. Når jeg var kommet til sentrum så hadde jeg ganske vondt. Også måtte jeg komme meg hjem igjenn. fyy søren! Der fekk jeg virkelig smake! Bella sovna til slutt, heldigvis. Men vi var nesten hjemme før hu sovna. Er vanskelig å få henne til å sove i vogna når vi ikke er hjemme får tiden. Hun er så nyskjerrig å skall få meg seg allt. Men når hun hadde sovnet så hadde jeg kun meg selv å tenke på, og jeg har aldri stabbet meg sånn av gårde, hvert steg var sykt vondt. Når jeg kom hjem så måtte jeg opp får å hente babycallen sånn at jeg fører når Bella våkner igjen. Med andre ord! jeg måtte opp trappa! Med tårer i øynene så klarte jeg det, men fy søren.. nå vet jeg i vartfall at jeg ikke kan gå tur inn til sentrum.. :S

Men får uten om bekkenproblemer så var vogna fantastisk! Mange mer fornuftige funksjoner og mye letterer en den forge. Så vogna er jeg kjempe fornøyd med! =) Skall bli kjekt når nye babyen kommer og bekkenproblemer ikke lenger er et problem å jeg kan dra på trilletur. Gleder meg masse! ^^ 

 Bella koser seg med bolle!


Kunna vell ikke ha bett om noe bedre vær! =D



 På barnehagen så har Bella fått begynt å tegne osv. og det var en genialt ide! Hun leker ofte på gulve, og da kan det gå både høyt og lavt. Men det å kunne sette henne i storen å sette av en kosestund med tegning eller lignende, er jo kjempe bra! Da før en en liten time out med kos. :P

Så jeg var innom bunnpris og der fant jeg fargeblyanter, men jeg fant også tegnebrett. Er jo litt lurte det også, da slepper en å bekymre seg over at hun skall fargelegge noe som ikke bør fargelegges.. :P
og den slo ann, Bella syns den var kjempe morsom!




video


 Og siden det er lørdag så blei det da lørdags snop og Barne Tv sennere. Det var ei jente som storkoste seg denne dagen! *søta* ^^





Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar