mandag 3. oktober 2011

Digital tegning: dame - WIP 2 + hvordan jeg tegner!

Oppdatering! =) 
Wiii..!! jeg får fortsatt til å tegne pupp! *ler* Er så fornøyd! og den ser så "ekte" ut!! o_O
Super fornøyd!



 Animasjon:



Tenkte jeg kunne vise hvordan jeg fekk til nippeln!
Er egentlig ikke så vanskelig.. :P

Nr. 1 viser hva børste jeg bruker..
Nr.2 Endrer jeg størelsen..
Nr. 3 ser du børste..

Så det jeg gjør er å kombinere forskjellige farger, fra lyst til mørkt, + jeg bruker forskjellige størelse på kosten. på den mellomste fargen bruker jeg først stor børste, og når jeg skall bruke mørke å lyseste fargene så bruker jeg mindre første får å få til mer detaljert.


Etter det går jeg over med en mer mykere børste for å jevne litt mer ut akkurat på den mørkeste fargene og litt lyseste. I forskjellige størrelser. Desse er børstene jeg bruker for det meste, på så og si allt på tegningen..


 Men jeg bruker også å endre % på Opacity og Flow! Det er da dem som viser styrken på fargen. 100% er seff det sterkeste. og jeg jobber for det meste på 10% til 25%. 30-45% på dem mørkeste. Og seff helt bekmørkt så der mye høyere %. På denne måten er det lettest å få jevn hudfarge, overgangene på fargene.. =)


Berre minner på at jeg er ganske så selvlert. Har plukka opp litt triks her og der, youtube, deviantart osv osv. Men ingen ekspert. Så kan hende der fins letter metoder også.. :P


Photobucket  

1 kommentar: