fredag 7. oktober 2011

Digital tegning: Dream Flow!

Denne jekk ganske kjapt, satt i hele går å tegnet på den, gjorde ferdig bakgrunne i dag. uff.. i det siste har det blitt litt seine kvelder, er lissom så vanskelig å legge fra seg.. :S Data nerd delux! ><

Men det er jo så morro! :P er ikke sikkert jeg får sjans til å tegne så mye når lille babyn kommer. Nå så har jeg på en måte "fri" når bella er på barnehagen og når hun har lagt seg får kvelden. Men når lille babyn kommer får jeg nok nok å gjøre! så da får jeg berre være litt nerd nå.. hehe..

Så her er ny tegning! 

Dream Flow:

Kunna kanskje ha jobba mer med den men men...





Animasjon av tegneprosessen:





Photobucket  

1 kommentar:

  1. SHIT!! Du er jo bare rååå med digital tegning!!! Har aldri hørt om det jeg, men skikkelig fint/stilig blir det :)

    SvarSlett