lørdag 8. oktober 2011

For en dag!

I dag starta jeg å kennet med å rydde hele huse. Søstra til kennet og ungene kommer på tur i fra trondheim i dag. Så vi rydde frem til Bella skulle legge seg i halv 12-12 tiden. Hun bruker som regel å sove i 2 timer, og da skulle jeg stelle meg å pakke alle ting for i dag var det fotografering kl 3. Men desverre blei Bella vekt etter 40min.. :S Bella er så vandt med å ha fast rutine at skeier en ut så kan det bli trøbbel. Det skjer no seff av og til, men akkurat nå som jeg er gravid er det utrolig tungt å ta seg av henne når jeg er så sliten selv. Heldigvis var kennet for en gang skyld hjemme. :P Så han passet henne mens jeg gjorde allt klart.

Jeg må innrøme at jeg er ikke spess glad i kjøre bil, det går helt greit, men ja.. jeg er ikke sånn kjempe glad i bil. Kan vell ha noe med at jeg var med i en bilulykke for noen år tilbake. Jeg var heldigvis uskadd, men var den som både ringte ambulansen og søstra til vedkommende som blei skada (tlf til søstra er den verste tlf jeg har tatt!!), sjokke kom etter ting hadde roet seg. Så det henger vell litt igjen der.. Og jeg kjører for det meste på sula, bode lande er jo ikke så gale å kjøre på, en føler seg på en måte litt tryggere.. Men nå skulle jeg kjøre til byn! *grøss* hater det!
Men det jekk no greit, jeg kom meg forbi alle lyskryss som jeg hater (seff var dem ut av drift da jeg kom). Og jeg trodde jeg var trygt fremme.. Men nei.. av alle ting! Jeg blei på kjørt!! :S

Får å komme dit jeg skulle så er der en ende vei, og det er et stort område, men der går en liten vei ned til et hotel og bygninga jeg skulle til. Jeg kjørte bak en bil, og hun kjørte seg inn i til siden og stoppa. Så jeg kjørte ut på siden, heldigvis hadde vi lav farg, og der plutselig så hiver hun forran meg seg rundt tar en usving uten å se seg for! Og jeg hørte det small bake med der Bella satt!! Med hjerte opp i halsen hoppa jeg ut av bilen rett bak sjekka Bella! Allt sto bra til. og heldigvis så var ingen av bilene ødlagt heller, dem hadde akkurat trøff støtfangerne. Både jeg og hun som kjørte (hun var vist ikke norsk å sikkert ikke så kjent der) pusta letta ut..! det jekk bra! Men det var berre så typisk! Jeg var nesten fremme å tenkte "ahhh.. trykt fremme!" også smeller det.. :P ajaj.. men dette er en plass der vi kjører i andre gir, så heldigvis ingen høg fart!

Så da kjørte vi videre å fekk parkert. Og jeg å Bella har vert på ny fotografering. Søstra mi som er gravid var også med. Etter fotograferinga var vi alle ganske slitene, er ikke så behagelige stillinger en står i.. :P ikke får en høygravid.. hehe.. Halv 6 var vi ferdig å vi vendte snuten hjem! og må si jeg kjørte meeeeget forsiktig! *ler*

Når vi kom hjem var søstra til kennet og ungen kommet, så da var det full hus. Og Bella viste frem sine danseferdigheter og viste seg frem.. hehe..

Når Bella la seg så dro søstra til kennet også. Og kennet hadde laget pai til meg å han. Så vi fekk nyte en go middag i lag i fre og ro.. er ikke så ofte vi får spise sånn i lag.. ^^ Kjempe go pai var det å! =D

Nå har jeg tegnet litt videre på Black Panther, og jekk ikke lenge før jeg holdt på å sovne. :P Så tenkte jeg skulle legge ut en liten oppdatering fra tegninga så tar jeg kvelden (kommer på neste innlegg)! Er trøtt og sliten nå ja! :S

Så nå tar jeg kvelden straks!
Natta oo store rare dag!! :P

Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar