tirsdag 25. oktober 2011

Graviditet uke 38!

I dag er jeg i uke 38, og er her enda.. *sukk* :P
sove om natta er er mareritt! hoftene gjør så sykt vondt om natta og hunda med ribbe beina brenner når jeg ligger for lenge, og jeg klarer ikke å snu meg i senga.. :S isjhh..

Men det posetive er at jeg tror babyn har gått ned i bekkene nå, muligens festa seg. =) Dem kunne ikke ta fostervanne sist å sette i gang fødseln på grunn av det. Men nå så merker jeg at det har blitt lettere å puse, og for første gang kjenner jeg kanten på ribbebeina mine! =D Ser i speile at magen hadde sunke. 

Så neste gang jeg evt. kommer inn på sjukhuse så blir det fødsel.. =D Skal på kontroll  med jordmor i morra, så da er jeg spent på å høre om babyn har gått ned i bekkene. ^^

Gleder meg veldig til å bli ferdig, også for Bella sin del! Hun har begynt å bli så rar i det siste. Tror hun skjønner at det er noe som ikke stemmer. Jeg kan nemlig ikke løfte henne, så merker at der er en del frustrasjon som har brøter ut. Kennet er heldigvis veldig flink til å hjelpe til da.. =) Bella er veldig glad i små barn/babyer, men lurer litt på hvordan hun vill bli når babyn kommer for å bli, den vill jo ta opp en go del av min oppmerksomhet. Sånn som det nå er så er hun veldig opptatt av å peke på magen min og si baby, å kose og nusse på.. ^^

så bloggen har ver litt stille nå i det siste, men prøver berre å slappe av mest mulig. Har så lite energi til overs for tiden.. :S Men er ikke lenge igjen nå! ^^

Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar