fredag 7. oktober 2011

Har du blogg.no?

tenkte jeg skulle berre informere litt.
Første bloggen jeg starta var på blogg.no men jekk over til denne. Jeg liker best denne siden jeg kan legge til alle jeg har lyst å følge uansett hva blogg en har. + en del andre ting. Syns det blir formye reklame, spam, om å gjøre å få opp lesertalle sitt og  "folk som ikke leser i det hele tatt og ber om å få kommenter tilbake" greier på blogg.no +++ *stress*

Men jeg vet at dem som har blogg.no kan ikke legge til andre en av samme blogg. Så jeg har nå i det siste prøvd å holde gammle bloggen litt oppdatert også. Men det er får å "spre" kunsten min mer. Så på gammle bloggen kommer der nok til å være mest om tegningene min. Jeg kopiere berre i fra denne bloggen og over til gammle. Det hverdagslige og andre ting blir på denne bloggen.

Så har du blogg.no og har lyst å følge meg og min kunst er det berre å titte innom her: Heidi J.S.


Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar