torsdag 20. oktober 2011

Heklet baby Sokker + gravid oppdatering

Ingen ting har skjedd enda, så er her enda.. :P
Men har hatt sterke rier, spess på kvelden.. Men det var berre vert sånn noen få inn i mellom, litt tettere på kvelden også gir det seg så snart jeg har lagt meg får kvelden.. *argh* :P

Bella har som sakt vert syk, men i dag hadde hun ikke feber, så i dager er hun i barnehagen sånn at jeg får slappe av. Har jo fått en go del hjelp, men så lenge jeg også er tilstede med Bella å hun er syk så er jo det seff mamma kos hun helst har lyst å ha! Så kjenner jeg er sliten i dag,  så i dag håper jeg at jeg får slappe av litt..

men jeg har vert litt produktiv mens jeg har vert vekke. Jeg kan å hekle, men jeg har aldri kunna lært meg hva masker som heter hva osv. Men jeg kom over en filmklipp på youtube som forklarte godt hva hver enkelt maske heter, så jeg noterte ner denne. Og jeg har nå for første gang hekler ut i fra en oppskrift! Aldri skjønt meg på dem men nå blei det litt lettere! =D

Her er filmen til dem som vill lære.. ;)
Anbefaler å skru av lyden på denne!! Musikken jekk meg på nervene.. *ler*




Og her er mine første babysokker heklet etter oppskrift! =D
(Bånde kan byttes om det skulle være gutt som kommer til verden)
Varme gode ullsokker..


Og her er noen andre jeg har heklet, dem er ikke helt ferdige enda, mangler knapper på. Dem små grønne der er som noen sandaler og dem var dem første jeg heklet. Desse lærte jeg ut i fra en youtube, blei mye pause osv. hehe.. Og dem som er litt større har jeg diktet litt selv, har brukt bunnen på "sandalen" også byd videre selv. Desse skall ha to små knapper på siden. er ikke så godt å sjå ordentlig hvordan dem skall sjå ut akkurat nå, men når jeg får knapper på osv. så kan jeg prøve å ta noen bedre bilder på en prøve dukke eller noe.. :P Har også heklet 2 par til som jeg ikke har bilde av, dem fekk nye tanteungen min.. ^^


Og her er et lite bilda av min stakkars lille syke Bella! <3
Her er vi på vei til Besta, og denne dressen har besta strikka.. =D


Photobucket  

1 kommentar: