fredag 14. oktober 2011

Hjelp?


Jeg å Kennet har kjøpt familie hytta siden mine foreldre måtte selge hytta på grunn av sykdom i familien. Derre kan lese litt om sykdom som har rammet pappa i et av mine tidligere innlegg her!

Og nå har jeg meld oss på en konkurranse med Toro der vinneren får hytta si pussaopp får 100.000. Hytta vår har stått stille nå i 12år, og der er mye å gjøre. Vi har ikke hatt så god råd til å gjort så mye, har kun hatt råd til å kjøpt den. Vill så veldig gjerne at familie hytta skulle fortsatt være i familien. Vill ikke miste alle barndoms minnen mine! :S Det å få 1 premie her hadde betydd mye for oss!


Så med andre ord! Din stemme betyr myyye får oss! Vi blir veldig glad om du vill sette av 2min til å gi din stemme her!
På forhånd takk!





Photobucket  

4 kommentarer: