lørdag 22. oktober 2011

Ny bom tur til sjukhuse!

Har i gjenn overnatt me sjukhuse
Dette var nærmere fødsel noen gang!!! I går kl. 10 på kvelden starta jeg med rier igjen og dem gav seg ikke, dem blei mer intense og hyppigere, så til slutt ringte jeg bort til sjukhuse for å høre hva dem anbefalte, og dem ville gjerne ha meg bort.

Vi kom bort til sjukhuse, riene var sterke og blei berre værre og værre.. Og dem vill gjerne ta fostervanne, men det jekk ikke fordi hode til babyn hadde ikke festet seg (viss fostervanne går og hode ikke har festa seg så er det fare får å få navlestrengen rundt hode osv). Til slutt måtte jeg prøve å sitte i dusjen en stund får å sjå om det lindret smertene og prøve å sitte å "skræve" litt, det kan hjelpe på at hode kommer lenger ner og fester seg. Men hode ville ikke feste seg. Før dusjen tok dem frem UL får å sjekke om det var noe galt, om der kanskje var en grunn til at babyen ikke ville ned. Men heldigvis såg allt bra ut! Jeg har vist en meget sta baby.. *ler* Når dem skulle sjekke med UL osv. så frøys jeg ikke men jeg skalt så sykt! klarte ikke å stoppe, hele kroppen rista! :S og dem syns jeg hadde så sterke rier og lurte på å gi meg smerkelindrende, men anbefalte å prøve dusjen først.

Etter dusjen roet riene seg litt, dem var like sterke men dem kom ikke så heftig. og jeg blundet inn i mellom riene (ekstremt sliten på dette punkte). og riene var roet seg en del, men så begynte dem å stige igjen.. og jeg blei glad!! Det holdt på noen timer, men så roet det seg atter en gang.. *argh* Kennet var sliten og trøtt, så jeg sa til han at han kunne dra hjem å dusje nå mens det var rolig.. Kennet dro halv 9 om morgon. Etter det hadde jeg kun 2 rier og dem var ikke så låke heller.. *snuffs* Så han måtte snu når han hadde kommet hjem.. Falsk alarm igjen.. :(

jeg har nå 4cm åpning, og en myk skjede del på 2cm som kan si popp når som helst , med andre ord fostervann kan gå når som helst. Fekk beskjed om at viss det skjer så måtte jeg berre legge meg rett ned og ringe ambulansen siden hode ikke er festet.. så det blir noen dager til før fødsel.. 

uff.. er så ufattelig sliten nå og deppa! Ufattelig kjedelig å være i gang å ikke få noen resultat! og ikke noe gøy å få så mange dager mer stor AUUUUU!!! *argh*

 
Har sove i flere tima når jeg kom hjem igjen, og nå føles kroppen helt ekkelt ut! Allt er lissom helt skipla! ahhh.. jau jau..
Får håpe det går bedre neste gang.. =)




Photobucket  

1 kommentar: