lørdag 5. november 2011

Digital tegning: Portrett bilde: Bella - WIP 4

Siden det endte med alene kveld i kveld, kennet jobber til 4 i natt ca. så har jeg fått tegnet en go del.. =) Har nå firkanta øyner.. :S + laget til animasjon å det hele.
Ser ut til at det blir en meget bra bilde av lille trulta, er i vartfall kjempe fornøyd så langt.. =D
Er fortsatt spent på tutu skjørte da! Spess når jeg er så pirkete.. :S har ikke tengnet ting som er mer gjennomsiktig, tror jeg, ikke digitalt som jeg kan huske i vartfall. Så dette blir det første.. =)

Ville egentlig gjøre ferdig begge beina før jeg la ut, men blei så trøtt i øynene at det hadde vell blitt slurve arbeid uansett om jeg det hadde gjort.. :P Bedre å vente til en jeg er en mer uthvilt kunstner.. ^^



Animasjon av tegne prosessen så langt:


Ellers i kveld siden jeg har vert alene hjemme, Bella overnatter hos svigers og kennet på jobb som sakt. Så har jeg laget meg en bedre middag. Rødvins marinert kylling med wok å ris. *nom nom*. Iskald mango iste (får dem som ikke har smakt den så anbefales den på det sterkeste!), og smash til diser.. :P Og jeg har hatt en marraton med Tim Burton filmer mens jeg har tegnet, slår ikke feil det.. =D Har i kveld sett Alice in Wonderland, The Nightmare before Christmas, Edward Scissorhands og Corpse Bride. Corpse Bride er min favoritt! Digger karakterene på filmen.. =D *Why would you go up there when others are dying to get down here!* hihi.. digger den settingen.. :P

Bruker å en liten sånn Tim Burton marraton før jul, starta litt tidlig i år siden jeg var alene for en gangs skyld.. =)



Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar