mandag 28. november 2011

Endelig snøv!

Endelig så har her kommet snøv! Endelig litt følelse av at julen er her snart! Her har regna i ett sett, og jeg må si det er mye mer koselig med snøv en regne. Snøven har ikke lagt seg helt da, typisk sånn snøv så regn så snøv, overgangen til vinter lissom.. =) Jeg er egentlig ikke sånn kjempe glad i snøv, vartfall når en skall ut å kjøre. Men får ungene sin del så syns jeg det er stas. Husker jo selv hvor gøy det var når vi var små.. ^^ Og Bella syns det var kjempe gøy! =D

I går baka jeg og Bella pepperkaker. Det var kjempe morro! hehe.. men jeg måtte bake meste parten av alene, siden Bella hadde mest lyst å spise deigen! :P skjønner henne godt, men en kan fort bli låk i magen.. hehe. Men hun skall få være med på mer baking, vi skall i vartfall lage julemann også.. =)


På søndag var det Nisse tenning på Sulafjelle, alltså vi har en stor nisse her som står inne i et hus som vi tenner på lys på når det er førse advent. Kjempe koselig får barna! der blir det musikk spilling, en kan levere inn ønske liste til nissen og det blir delt ut godteposer til dem små. Og når det er ferdig går dem i fakkel tog ned igjen.. =) Bella storkoste seg der oppe! dansa til musikken å greier.. hihi..



video

Bella og Fiona bader i lag! <3
Så stas å få være med å vakske håre og magen til lille søss.. ^^ Og sette leker opp på henne.. *ler*


Fiona pia mi! ^^
Syns har allerede blitt så stor! Gleder meg til neste kontroll på helsestasjonen, tror hun har strekt seg en del.. =D




Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar