tirsdag 15. november 2011

Livet som 2 barnsmor!

En liten oppdatering hvordan det går med oss, og litt bilder.. ^^
Må si det er enda en ny omstilling å tilpasse seg, men jeg elsker det! ^^ Lille Fiona er berre fantastisk, har hatt 2 netter på rad der hun kun har våknet 1 gang, så kan ikke klage da.. :P Hun sover som regel med 4 timers mellomrom, til nå så tror jeg at vi har hørt henne gråte 3 ganger eller noe. Snill som et lam er hun.

Dei siste dagene har kennet jobbet seint, og jeg har fått utfordring med det å få Bella til barnehagen og hente. Akkurat den delen er litt slitsomt, men det går greit. Er jo berre en liten time på morgon også har jeg Fiona alene på dagen.. =) Når vi henter Bella så går det greit også, Fiona sovner som regel når vi kommer hjem fra bhg, da er hun sliten og sover til jeg har lagt Bella.. =) 

Er jo seff litt sliten, men det går helt fint, det vill nok gå bedre når formen min har komt seg helt, kjenner jo det litt enda etter fødseln.. =) Å være mor skall selvfølgelig ikke være en lett jobb.. :P vartfall når dem er så små, jo mindre dem er jo mer avhengi er dem av sine foreldre. =)

Og Bella er så kjempe flink storesøster! <3 Hun gliser fra øre til øre når jeg kommer med Fiona! Hun elsker å klappe, kose og nusse på henne. Og hjelper hele tiden til. Spennende å følge med når vi skall skifte bleie. Og hjelper til med å ha teppe osv osv. Helt fantastisk!

Akkurat ferdig med fødseln, lit sliten mamma men stråler fra øre til øre.. *ler* Og en meget stolt pappa! ^^


Bella's første møte med Fiona <3
*Beby'n* som Bella sej.. ^^


No skall vi hjem igjen! *wii* 
Fiona har på seg den søteste hentedressen som Besta har strikka! ^^


 Hihi.. Bilpose.. :P Denne brukte Bella også. Svigermor som har strikka.


Fiona sover so godt i Mawok'en sin! Denne vogga er berre så fantastisk! =D Er kjempe fornøyd med denne. Kan lese mer om den her! Denne anbefales vist til dem som har kolikk barn og søvnproblemer. Men den kan også brukes som reise seng, lett å ta med seg! =D


Storesøster får holde for første gang! 


Også må jeg berre slenge med litt bilder av store søss! Herlighet så stor hun plutselig har blit! *ler* Lille ungen vår berre forsvant da Fiona kom! Holdt på å få sjokk da jeg skulle skifte bleie på Bella etter å hatt Fiona noen dager.. :P *store pia*

Bella har fått seg tøff skinjakke..


 *MØLJE* XD
Hundene var på besøk inne, hoho.. det var gøy! =D
Er jammen det bra Zorro tåler en støyt! *ler*


Hvor er Bella? :P


Den var til meg ikke sant?


 Herlighet får et hår Bella har begynt å få! Dei lange krøllane.. hihi..


*Just Relax* ^^


Jeg å Kennet var på vår første trilletur i går, mens bella var i bhg, og må si jeg har savna å dra på trilletur, vartfall med et såå lite nurk..^^ gleder meg til trille masse nå fremover! :)



Photobucket  

4 kommentarer:

  1. Så fine barn du har.:) Sikkert stas for Bella å få ei lillesøster ja. Godt dere har det bra og at alt er bra med den lille. :)

    SvarSlett
  2. Nydelige Bilder, fint å lese!

    SvarSlett
  3. SV: Åh, det skjønner jeg godt! Blir stas det nå kan jeg tenke meg ^__^

    SvarSlett
  4. Så masse nydelige bilder både av lillepia og storepia, ja Bella er jo blitt ordentlig stor jente!! Og må si du så veldig fresh ut etter fødselen, uvant å se deg uten sminke da, men så flott du er! :) Nyt dagene med småjentene! <3

    SvarSlett