lørdag 5. november 2011

Nå må babyen ta å komme snart!

Kjenner at kroppen er tottalt utslitt får tiden! Det er så mye frem og tilbake med rier osv. ><
Her i uka våkna jeg opp av sterke kynner tidlig om morgon, kennet hadde dratt på jobb. Da var jeg litt nervøs! Jeg måtte ta meg av Bella å få henne i bhg. Og kynnene blei berre sterkere. Bella sov heldigvis så jeg fekk kled på meg å gjort allt klart før jeg vekte henne, og da var det berre komme seg kjapt til bhg. Klarte nesten ikke å gå.. :S Så når jeg kom inn på bhg så begynte dem ansatte å spørre: "går det bra?" "skall du til å ha eller?" jeg måtte berre si det som det var at jeg vet ikke hva som skjer, men jeg måtte berre få Bella fort avgårde i tilfelle. Dem på bhg vet at jeg ikke bør løfte Bella osv. så dem har vert kjempe flink å hjelpe meg, har til og med bært bella ut i bilen får meg. 

og i natt blei det berre rot også! :S
før vi jekk å la oss så kjente jeg at kynnene var mer låke en vandlige, men jeg er så lei av falske alarmer så jeg jekk berre å la meg. kl 1 i natt våkna jeg i gjenn av rier, veldig uregelmessige både min mellom og varighet. Men dem var så vonne at jeg klarte ikke å sove. Så jeg sto opp får å holde litt telling å sjå hva som skjedde. Bella våkna seff også, hylskreik og jeg måtte opp. I tillegg så nekta hun å legge seg, tvi holdt i sprinkelsenga. :S Men hun la seg til til slutt. Våknet flere gonger ut over kvelden i tillegg, men da jekk jeg ikke inn å hun sovnet til igjen heldigvis, hun sov helt til 8 i dag (bruker å våkne 7). Jeg der i mot blei berre lei av hele telinga, så jeg bestemte meg kl 3 får å berre gå å prøve legge meg igjen. Fekk egentlig ikke sove igjennom natta, lå berre å vrei meg.

bahh.. gleder meg så sykt til at babyn kommer nå! sto opp 8 jeg også, klarte ikke å ligge mer. Kennet skall på jobb sennere i dag, men da skall heldigvis svigerfar passe bella, så regner med at jeg kommer til å gå å legge meg da.. :P Kjenner hode å kroppen min er helt desorjentert etter natta. Sitter nå med en varmeflaske bak på ryggen, det gjorde utrolig godt! ^^

Kennet snakka om i går kanskje la Bella få overnatte hos svigers i natt, så kunne jeg å han få oss en kveld i lag får oss selv. Hadde vert veldig koselig! =) Håper vi får sjans til det. Er ikke ofte vi det får.. :P


Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar