mandag 28. november 2011

OMG! Dette har jeg vikelig glemt!

I går tok jeg å førte over alle bilda og filmsnutter som kennet hadde på mobilen sin over til pc'n. Mobilen has har ikke blitt overført før og jeg holdt på å få sjokk! Masse gammle bilder av Bella, en tid jeg har glemt helt av! Fekk helt sjokk når jeg såg henne så lita igjen.. Har jeg virkelig glemt den tiden! :S *savn*

Må berre vise noen bilder og filmklipp av store pia mi som en gang var lita.. ^^ Helt sykt å tanke på at dette var i 2010! o_O

(er noen dårlig bilder siden dette er fra mobil)







Haha.. sjå bort i fra sure mor! *ler* ser i vartfall slik ut.. :P





Denne kvelden husker jeg så godt! vi var på resturang i byn. Det var en sånn herlig dag. Sjekk ut filmsnutte, herligste pia! =D


video


Maten vi fekk name nam..







Jula 2010


Leke kassa hun fekk med oss i julegave. =D + hun fekk bord, 2 krakka og sånn tripp trapp krak så hun rekker opp til vasken når hun skall pusse tenna.. =)




haha.. morgon kos lissom.. Morra er lissom berre drit trøtt! XD








Santans i år..^^




Hihi.. pantera body på + Metal-Kids tattoo på handa.. Tøffe pia.. ^^








Dette var berre noen dager siden da, måtte berre ha med.. hihi.. vi hadde det så koselig her en morgon! ^^
Kan ikke fatte at lille pia vår har blitt så stor! En ser virkelig hvor mye hun har vokse nå! =D



Photobucket  

1 kommentar: