mandag 5. desember 2011

Alver - Vognpynt!

Siden jeg å Fiona har begynt å bli med på litt babytreff igjen osv. så har jeg begynt å lage litt leirfigurer igjen. Det har stått ganske så stille nå lenge, og jeg har ikke vært så flink å reklamert om butikken heller.. :S

Men nå var det plutselig en del som blei litt mer interisert som jeg var på treff med, så jeg har nå vist frem en del av dem. Neste fredag skall jeg på nytt treff, og jeg låvet å ta med da også. Jeg har også tenkt ei stund på lage alver i vogn pynt str. Hadde så lyst å ha til Fiona, men har mangla hvit farge ei go stund nå (er veldig avhengi av å ha hvit), og nå var det til og med ei på treffe som også lurte på om jeg kunne lage i "vognpynt str". Så når jeg og kennet endelig var på Moa, så fekk jeg handla inn litt. 

Jeg har nå laget en del alver. Mest i jente farger til nå.. 2 av dem er julegave da men.. :P har lagt dem med, får jeg lager nå på bestilling, så er greit å kunne vise fargene og alternativene en har.. =) Og noen er Fiona sine! Veldig kjekt å ha noe unikt.. ^^

Denne blei litt dårlig bilde av, men den er da lilla og sølv. skall ordne noen bedre bilder av den. =)





Driver nå å lager noen i "gutte"farger.. =) Så her kommer flere!

Sjekk ut nettbutikken min HER! Lager både alver til barneroms pynt og til vognpynt!
Snart jul vet dere! Hva med noe mer unikt i julegave? ;)

Photobucket  

1 kommentar:

  1. SV: Det var en veldig artig kveld :D
    Tusen takk for det! Hyggelig å høre ^^

    SvarSlett