fredag 23. desember 2011

Ang. gammle filmer! Har du hørt om denne?

Har du hørt om Grimm og gru?
 Sangen er nok kjent, siden den blei lagen en nyere versjon av denne får en del år tilbake. "mom is home" Denne kommer da fra denne filmen!

Hver jul hadde jeg og min nabo som tradisjon å sitte å sjå denne filmen mens vi koste oss med konfektkake. NRK brukte å sende denne hver jul, men nå er det slutt på det.. Og hver gang jeg spør om noen har hørt om denne før så er det ingen som kjenner til den! :S Den er ikke sånn kjempe wow lissom, men dette er nok berre en av dem filmene som jeg som liten har vokst opp med, og har blitt en tradisjon jeg berre må sjå. 

Hver gang jeg ser denne blir jeg veldig glad, denne varmer hjerte. Men her en gang prøvde jeg å la mannen min å jeg sjå den i lag.. hehe.. det var ikke så vellykket.. *ler* Det blei får rart får han som ikke kjente til den. Så dette er en go gammel klassiker jeg har vokst opp med.. ^^ Flere som kjenner til den? =)




Titi Suru.. ^^







Photobucket  

1 kommentar:

  1. Elsker Grimm og gru! Og den sangen er utrolig fin. :)


    SV: God idé å ta vare på gamle filmer, ja. Er mange gamle filmer jeg kunne tenke meg å vise til mine fremtidige barn, og håper selvfølgelig de også vil falle i smak like mye som de gjorde hos meg. :) Liker f.eks. Det var en gang et menneske (Il était une fois l'homme) veldig godt, også er det jo en veldig lærerik serie.

    SvarSlett