torsdag 15. desember 2011

Er du overtroisk?

Jeg og kennet feira nytt års aften på hytta vår i 2009, og fra denne turen har jeg et bilde jeg ikke kan forklare! Det var like før oppskytingen skulle begynne, opp på fjelle er vi nesten helt alene men har utsikt mot alle øyene og kan sjå allt. Og jeg dreiv da å testa ut kamera litt får å sjekke hva som funket best på nattes tid, tok bilde ut av vindue og da dukket dette bilde opp!

Ser du mannen? jeg hadde mitt speilrepleks kamera forran ansikte og brukte ikke blits og kennet satt ved siden av vindue og jeg hadde zooma mye inn.. en ser til og med nasa til mannen.. så hvem er han? :S

Hytta vår tok vi over fra en annen mann, han holdt på å bygge denne hytta. Husker ikke hva som hadde skjedd men han måtte ampotere vekk beina fra knee og sennere dø. han var en venn av mine foreldre så vi tok over hytta. Så den var ganske så ny da vi tok over den, jeg jekk på barneskolen på den tiden menner jeg på, tror jeg akkurat hadde starta i 1 klasse.

så hvor kommer mannen fra? en som vill være med på feiringen? eller berre tilfeldighet? :P


Ser kanskje lit tydligere som lite bilde.. =)
 


Photobucket  

7 kommentarer:

  1. Så.. utrolig.. creepy... *lettskremt*

    SvarSlett
  2. Oh, jeg ser mannen. Jeg liker at slikt dukker opp på bilder når man ikke forventer det.^^

    SV: Jeg er glad det ikke gikk skikkelig ille, noe jeg var veldig redd for da jeg falt. Heldigvis gikk mesteparten av smerten over ganske fort :)) Glad jeg ikke endte opp som naboen din!
    Trapper er virkelig skumle, og jeg er glad jeg ikke datt fremover med hodet først!:P

    SvarSlett
  3. Haha, småspooky, men kan også være tilfeldig, en refleks av speilbildet ditt i ruta som er utydelig pga lang lukkertid. Skikkelsen ligner uansett ikke på den gamle hytteeieren, da (husker ham godt). Om det nå likevel er skyggen av ham er det helt sikkert ikke noe å være redd for, for han var en snill og mild fyr.

    SvarSlett
  4. Er nok ikke meg som er i vindue, jeg hadde kamera forran ansikte, det blir da en stor sort flekk, en hadde ikke sett nasen min. + jeg sjekke det ut etter jeg såg bilde, og jeg kunne ikke sjå mitt speilbilde i vindue. Men det kan fortsatt være tilfeldigheter.. :P Men sånn som jeg skjønte på mine foreldre så er han johan en snill mann ja.. ^^ kjenner godt til familien hans.. =) Men siden hytta var bygdt da vi tok over den, så er ikke den en "typisk" spøkelses hus.. :P

    SvarSlett
  5. // Sant, så sant. Er jo mindless spam all over the place. Jeg har også en blogg der inne, men bare fordi jeg syns det er utrolig morsomt å se tilbake på hva og hvordan jeg skrev back then, i 2009. Blogglista har jeg aldri payed attention til, før nå.
    Veldig enig i det du sier :) Elsker å ramle over inspirerende antrekk, med finurlige og originale detaljer.. Og her på blogspot er det så utrolig mye lettere å finne akkurat dem, enn hos de norske fjortenåringene på blogg.no ;)

    SvarSlett
  6. Oi, spennende! Har sett noen dokumentarer om lignende fenomener. Det er vel den typen fenomen man ikke kan finne en 100 % sikker forklaring på, hverken for å bekrefte eller avkrefte, så det handler vel om å bestemme selv om man tror eller tviler. :) Synes unasett det er spennende. Ligner nesten litt på en munk med sort hette. Hadde du tatt bildet i Nidarosdomen hadde jeg nok blitt litt småskremt, hehe.

    SvarSlett