fredag 23. desember 2011

Herlige gammle filmer!

Nå som det er jul er det mange gammle klassikere som kommer tilbake, filmen en berre må sjå hvert år. Jeg har en del filmer jeg berre må få med meg, julen blir lissom ikke det samme uten. Tre nøtter til askepott, reisen til Julestjernen, Mikke Mus og vennene, Nightmare before Christmas og Corpse Bride er noen av dem jeg må ha med meg..

Men i denne tiden her så bruker en også å mimmre tilbake til andre gammle filmer også.. Orginale Narnia filmene, The Never Ending story osv osv. Men en film som virkelig minner meg om min barndom er Labyrinth med David Bowie and Jennifer Connelly. Denne husker jeg vi hadde tatt opp på kasset, og vi såg dem om og om igjenn, selv om kassetten så vidt klarte å rulle, så måtte vi sjå den! Takk og pris får DVD! *ler*

Denne filmen er berre så nydelig! Slike gammle filmer er så sjarmerende, og jeg syns filmer før, spess av denne typen har mye mer sjel i en dagens filmer! Det er ikke det samme nå lenger.. Jeg tror ikke dagens filmer klare å gjenn skape den eventyrlige opplevelsen slike gammle filmer gir. Jeg berre elsker dem!

Jeg prøver å sammle på slike filmer, vill at mine barn også skall få muligheten til å få sjå dem! om dem kommer til å falle i smak er en annen sak.. :P

*elsk*





<3<3<3



Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar