onsdag 4. januar 2012

Digital tegning: Protrett bilde: Danny Trejo WIP3

Skulle egentlig legge ut en oppdatering i går, men nette her driver å kødder med meg! *argh* Det er fortsatt "humørsjuk", så for sjå om det vill holde ut med meg i dag.. :P

Har komt meg en go del videre siden sist! vurderte å lage animasjon nå men tror jeg tar det helt til slutt at med slutt resultate.. =)

Huden til Danny er som sakt utfordrende, men når jeg kom til halsen å ned, så tok jeg i bruk den tekniken jeg bruke når jeg lager nipler.. :P kan sjå det her! Huden han er veldig "knudrete".. =) 
Jeg gjorde som sakt det samme her, brukte børsta i forskjellige str. og gråskala.Gå over med litt svak hvit til slutt! så ser det ut som lyse "prikkete" hud med skygge på siden. En får ikke det helt til som på bilde, men ganske nært da.. :P






Photobucket  

2 kommentarer:

  1. Du er så flink! Han har jo utrolig rynkete hud, så jeg kan godt tenke meg dette er en utfordring :-P

    SvarSlett