mandag 2. januar 2012

Digital tegning: Protrett bilde: Danny Trejo

Jeg har vell ikke akkurat tegnet så mange mannfolk, så nå er det på tide! Og jeg har sett på dette bilde av Danny Trejo, digger ansikte has, ordentlig bad ass.. XD og en ny utfordring, han har en hud som er krevende, en kan selv velge hvor detaljert en har lyst til å være! Men seff.. jeg er meget pirkete av meg:P så huden kommer jeg til å jobbe mye med. Men til tross får utfordringen så merker jeg at den også er på en måte litt enkel å, fordi den er sort hvit. Hadde den vert i farger hadde den vert enda mer utfordrende. Men litt morro å tegne i sort hvit å.. =) har ikke gjort det så mye heller. =)

Legger ikke ut animasjon av prossesen enda, det kommer sennere når jeg har kommet meg litt lenger.. ;)

Skisse:





Detalj bilder:





I have not drawn so many men before, so it's about time! And I have seen this picture of Danny Trejo, just love the face, really badass .. XD and a new challenge, he has a skin that is demanding, you can choose how detailed one wants to be! But of course .. I am very picky of me: P so the skin I'm going to work a lot with. But despite getting the challenge, so I notice that it is in a way easy too, because it is black and white. Had it been in color, it had been even more challenging. But a bit of fun to draw in black and white too =) have not drawn as much in black and white. =) 

I do not put out the animation of the process yet, it will come later when I get me a little longer .
 ( Google translator, so sorry.. :P)

Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar