lørdag 14. januar 2012

Er jammen det ikke lett å vere alene mor!

Men er godt jeg ikke er det på heltid!! Men det er ikke langt i fra får tiden.. :S Kennet jobber fortsatt mye overtid. Han dro på jobb i dag tidlig og kommer hjem i 6-7 tiden, blir hjemme noen få timer også drar han på jobb igjenn og kommer ikke hjem før morra tidlig en gang.. :S

Så nå er jeg hjemme med berre 2. Er ikke lett når det er to tett, Bella trenger fortsatt å sove på dag tid i vonga si ( vanskelig å få til i senga). Bella skulle egentlig på overnattig men det blei ikke noe av på grunn av sykdom, tørr ikke ta sjansen på å få 2 syke barn i tillegg.. :S

så hva gjør jeg når jeg må ut å legge Bella.. hmm hmm.. jau da.. heldigvis er det opplett akkurat nå, så da heiv jeg på meg maducan (bæresele) og trille Bella. Det sog nok litt komisk ut.. hihi.. Siden Fiona har på seg en brun bamse dress så så det vell berre ut som om jeg hadde en liten bamse stikkendes opp av jakka mi.. hehe..

Håper være holder seg i morra også, siden jeg må kanskje gjøre dette i morra å. Kennet kommer hjem tidlig i morra, men da må han sove. Å jeg kan ikke bære Fiona ute om det regner, da blir hun våt.

Skulla egentlig ha vært en tur på Moa å handla litt også, men får håpe dem fortsatt har igjen det jeg skall ha på mandag.

Gleder meg til det begynner å nerme seg sommers tider, da blir ikke det så mye overtid på kennet!

Bella fekk besøk i senga si her en dag.. ^^


Ut på tur! ^^
Unna vei! Brei last! :P

hihi.. Fiona med Elvis sveis.. :P
(Ny bada)


Dette våkener jeg opp til hver dag! hihi..
WTF!! Lissom.. o_O


*mamma pie* ^^


Store søss har pynta seg på håre <3
Klemmene vart max 15min :P


Mor klar til tannlegen!
Digg å endelig få på seg go jakka si igjenn.. =D Glad jeg er ferdig med graviditeten!


<3


Kennet kom hjem i går med desse nommisene.. fekk dem av en polakk fra jobben, og dem var faktisk kjempe go!! :P




Photobucket  

2 kommentarer:

  1. I do not know how old you Heidi, but you look VERY young! and very pretty! :D

    SvarSlett
  2. I'll be 28 this year, so thank you! ;)

    SvarSlett