fredag 13. januar 2012

Fredag den 13

Fredag den 13 og vi starta dagen med å forsove oss! haha.. Detta lover godt! :P og i dag har jeg tannlege time også.. :S til tross for at det er fredag den 13 så regne jeg med det skall gå bra, har ikke hatt hull siden barneskolen. Men hva anna kan skje? :P Morra mi skall være med til tannlegen.. hihi.. holde meg i hånda! hehe

Nei da.. :P Noen må nesten ta seg av Fiona mens jeg sitter i stolen. Får berre håpe det ikke skjer sånn som sist. Det er 2 år siden jeg har vert hos tannlegen nå, 0 hull og allt var fint. MEN.. på grunn at forsika pasient som det hastet med så blei jeg nesten sistende i stolen i 1 time! å berre vente! :S hyyyyl... drit kjedelig, og i tillegg så var allt bra med tenna! alltså det er jo posetiva t allt er bra, men hvorfor sitte i stolen når ikke noe må fixes lissom.. :P Får håpe det ikke skjer noe slikt i dag i vartfall! 

Mannen skall jobbe mye overtid i helga, så Bella skall kanskje overnatte med foreldra mine, så får jeg slappe av litt mer. Har ikke helt klart å tatt meg inn igjen etter ei uke uten bil! Vet ikke om jeg har sakt det på bloggen forresten? Bilen streika å jeg jekk med søskenvogn til og fra barnehagen for å levere Bella.. 2t og 30min hver dag ca. Er jo fin trim det! MEN det er ikke så kult når veien blir islagt å jeg har ikke brodder en gang! Kom meg nesten ikke hjem igjen med vogna! tung som fy og jeg kom meg ikke over fatsdumpene en gang! :S også har kennet jobbet mye overtid i det siste + og ungene har hatt noen våken netter. så jeg kjenner på kroppen at jeg er ganske så sliten! og i dag tror jeg vi alle merka det.. *ler* siden jeg forsov meg og til og med måtte vekke Bella! Ikke normalt! :P

jau jau.. ha en fin fredag den 13!
Også håper jeg på 0 hull i år å! ^^



Photobucket  

3 kommentarer:

  1. Lykke til med tannlegetimen! :) Krysser fingrene for null hull.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker.. ^^
      Blei 0 hull.. heldigvis! Tannlege sjekken er dyr nok! :P

      Slett
    2. Så bra! Grattis ;)
      Ja, det er helt jævlig pris på det..:/ skjønner ikke hvorfor det ikke går under helse slik som lege osv.

      Slett