fredag 13. januar 2012

Haha

stor pia er flink å pusse tenna ja! :P Blei 0 hull i år å! ^^
MEN isjh.. så har jeg to visdoms jeksla som er halv veis fremme, dem vill ikke komme lenger. som han da annbefalt å ta.. uff.. jeg så det måtte vente til jeg har kommet meg i arbeid igjen i vartfall.. Men jeg burde ta dem i vartfall før jeg blir 30! jeg tenkte jaja.. go tid.. *HYLL* det er det pina d ikke! er ikke mange åra igjen før det store talle kommer.. buuhu.. jeg har blitt gammel.. ><
uansett.. kjedelig å måtte ta dem, tannlegge er så sykt dyrt! :S Hvorfor? *arg*

En tannlege sjekk å jeg blei 1000kr fattigere.. o_O sykt sykt syk.. :S

Jeg å søte pia mi som nå er over 2månder gammel leke litt med webcamera. <3 Fiona har begynt å smile å prata nå.. hun er så herlig! <3

 










ÅÅh.. så skvelja ho! Bahhh.. ><

Photobucket  

2 kommentarer: