fredag 6. januar 2012

Nå er jeg jammen det glad denne uken er over!!

Endelig er det helg! Denne uken har virkelig vert slitsom! Har ikke blitt noe tegning får jeg har ikke hatt så mye energi til overs, sovna til så snart ungane søve til kvelden! :S

Tirsdag streika nemlig bilen og Bella må jo i barnehagen. Så første dag fekk vi levert henne på barnehagen med bil før den streika. børstene er gåen så batterie vill ikke lade seg.. Så jeg har gått med søskenvogn frem og tilbake får å levere og hente Bella. Må si det har jammen det vert tungt! vartfall når snøven og isen fant ut at den ville ta turen! Torsdag kom jeg meg nesten ikke hjem igjen. var så glatt at jeg ikke en gang klarte å komme meg over fartsdumpene en gang. prøvde å bruke grøfte kanten men det var jo lettere sakt en gjort. Torsdag var vi i tillegg på kontroll med Fiona så det blei mye trasking.
Med det være som er nå så bruker jeg 30-40min en vei. frem og tilbake ca. 1 time og 20min, 2 gonga om dagen.. :S og vogna er ikke akkurat lett! :S

på tisdag blei vi i tillegg utelåst! *ler* Kennet jobba kveld, å når jeg kom hjem etter å ha hente bella (han hadde dratt på jobb i mellomtiden) så kom jeg på at jeg ikke hadde nøkkel. og jeg sjekka under alle plasser i tilfelle han var lur å legge ut nøkkel men nei.. ingen nøkkel.. Og Fiona og Bella var sulten. hmm.. hva kjør jeg da? Kennet kommer ikke hjem før halv 12 på kvelden.. Nei da var det berre å ta turen opp til nabon. Må si dem lo godt.. :P og dem kunne seff hjelpe meg, Bella fekk bannan og jeg fekk mata Fiona. Dem tilbyde seg å kjøre å hente nøkkel. Men jau da. der fekk jeg melding av kennet at han hadde lagt ut en nøkkel en lur plass jeg aldri hadde tenkt på sjekka! :P og han hadde glemt å si fra.. haha.. jaja.. vi fekk i vartfall besøke nabon, er godt vi har så snille naboer! ;)

Bilen er kanskje oppe å går igjen snart, håper i løpe av helga, får nå er jeg temmelig utmatta! Kennet jobba for det meste kveld og overtide, så har hatt nok å gjøre med å ta meg av begge ungene. har i tillegg hatt noen våken netter med Fiona, og da blir det ikke mye en orker. SÅ har et hus som seriøst trenger pleie nå.. :S men men.. når det blir sånn så må en berre gjøre det beste ut av det. 

Håper i vartfall vi kommer tilbake til normalitet ganske kjapt nå! Lengter etter en go natt søvn, og klør i fingrene etter å få fortsette med Danny Trejo tegning. ^^

Fiona har forresten begynt å bli stor nå! =D på kontroll nå var hun 4920g og 56cm. Og nå har hun begynnt å smile til mamma <3 og babler å lager lyder i ny og ne også. Det er så herlig å høre barne stemme! Så skjønne! ^^

Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar