torsdag 19. januar 2012

Signatur til tegningen! hva syns du?? og hva gjør dere?

Etter at jeg blei "slakta" for å ha brukt Papyrus som skrift på tegninge min.. LOL jau jau.. sånn er det.. :P Så var det da dems ønske om at jeg skreiv på selv med PS3.. jeg har nå prøv det, men sorry! Det blei seriøst crapy!! Likte ikke det i det hele tatt, falt ikke i smak. Så jeg har prøvd å lage meg selv en logo som jeg kan bruke på tegningene.. Men samtidig er jeg opptatt av å prøve å beskytte tegningene mine, slik at ikke folk kopiere dem! Er mange som stjeler tegnene og later som dem er deres egne! *Møkkafolk* ><

Men jeg har i vartfall laget denne! hva syns dere? er usikker på om jeg skall beholde den.. Eller er det noen som kan eller kjenner noen som er flink til å lage slike? Eller skal jeg prøve lage en ny?
Vill i vartfall ha noe som passer min tegne "stil". Fordelen med at jeg beholder denne er jo at jeg ha den da i psd format, med andre ord. jeg kan gå tilbake til logon å gjøre endringer om det trengs. Feks. så er det lett for at "Copyright" teksten kan forsvinne på enkelte bakgrunner, å da kan jeg gå inn å endre farge på teksten sånn at den viser osv.

Til dere kunstnere! hva gjør dere? har dere laget egen logo? hva gjør dere for å "beskytte" tegningene?
Ser der er en del som som har vannmerking tvers over tegningen også.. Denne logon går det ikke ann å gjøre det med, alltså det går ann, mene.. da blir ikke den så "fin"..


______________________________________________________________

Logo for my drawings! Should I keep it or not? what is your opinion? what do you do to protect your drawings?

Or can you help me out? do you know someone who is good to make such logos?

The advantage of keeping this is that I can go back on the PS3 and change the colors ect. if it would be necessary.

 

Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar