mandag 9. januar 2012

Tegning Elvira - Ferdig

Denne tegningen begynte jeg på i går etter Danny Trejo tegning. Jeg fekk ikke lagt ut noen prosess bilder av denne, siden vi ikke har nett nå. Så viss nette som jeg "låner" nå vill funke inn i mellom så skall jeg prøve å legge ut allt nå.. :P


Jeg tegner for det meste mennesker, det er nok det jeg er flinkes til. landskap osv. er jeg helt ræva på.. :P så på denne har jeg fått litt hjelp. Til bakgrunn så har jeg fått litt hjelp av dette bilde, så det er ikke 100% meg :P jeg såg egentlig ikke på denne tegningen som om at det kom til å bli noe av, jeg hadde egentlig en annen ide jeg hadde lyst å prøve å få tegna, men den blei ikke noe av (blir kanskje sennere når motivasjonen er tilbake), og jeg skulle egentlig berre "leke" meg litt. Men jo mer og mer jeg tegnet så innsåg jeg at det faktisk kom til å bli noe ut av denne, var mest bakgrunnen jeg var skeptisk til, er som sakt ikke min sterkeste side. :P Så her er et forsøk på ei tegning med motiv bak..  Er fornøyd med ansikte, og litt kroppen, men kappa skulle jeg nok ha jobba mer med.. :P

Dette bilde fekk jeg litt hjelp av når jeg skulle tegne bakgrunnen (vet ikke hvor bilde kommer fra siden det har vert på pc'n min i evigheter):





Animasjon av tegne prosessen:




Photobucket  

2 kommentarer:

  1. Du e so sjuuukt flink! Kjempe bra jobba me alle tegningane dine =)

    SvarSlett