tirsdag 21. februar 2012

Bestilling: Gitar design- Sleipner

Får en god stund siden fekk jeg en forespørsel på om jeg kunne tegne et design til en gitar. Og jeg må si dette har virkelig en utfordring! Jeg fekk tilsendt en tom mal, slik at jeg hadde noe å jobbe med, og der var jo det selvsakt et lite område som skall ha et motiv + masse dupeditter som i tillegg dekker motive. Dette er ikke jeg vandt til :S men en må alltids prøve å utfordre seg selv!

Dette er en bestilling jeg fekk får lenge siden (har flere av dem :S) men jeg måtte velge å legge fra meg allt av bestilling ei stund, spess på slutten av graviditeten med Fiona! Hadde mye plager på slutten + ei på 1,5år å ta meg av. Så jeg var ganske så sliten.. Men nå prøver jeg å jobbe inn igjen dem bestillingene som fortsatt er aktuelle. =)

Det er utrolig morro at jeg kan få lage et design til en gitar! =D og jeg gleder meg kjempe masse til å se slutt resultate! ^^  resultate kommer seff på bloggen da.. ;)

Bestillingen var av Sleipner, og da er jo det i tillegg ganske mange bein som skall ha plass på denne gitaren.. :P Og det er første gang jeg tegner "hest", tror jeg.. :P vartfall som jeg kan huske =)

så her er prosjekte så langt.. ;)







Photobucket  

5 kommentarer:

  1. SV: Har hatt en veldig fin tur! ^^
    Usj, ja.. Det var ikke så kult nei. Kjedelig å være så nærme hjem, også må man snu igjen. :P

    SvarSlett
  2. SV: Jeg leste det, og er helt enig!
    Jeg synes hele opplegget er helt sjukt. Noen bør begynne å reagere snart..Og helst media eller regjeringen.

    SvarSlett
  3. Hei! He-he :) Jeg søkte bare på nøkken på google å fant denne bloggen :3 Jeg ville bare si at du er kjempe flink til å tegne! Ps: Fin blogg ;))

    SvarSlett