mandag 6. februar 2012

Nervevrak å hjerte i halsen!!!

I dag skulle jeg levere Bella i bhg. Og det er stål is ute.. Jippi.. Slike dager er et mareritt hvor vi bor, og i dag skjedde akkurat det jeg har frykta lenge!!

Jeg fekk levert Bella, men så var det hjemme igjen.. 
hele strekke bort til bakken vår var stål is, bilen levde, fekk ingen feste.. Men på slutten så begynte jeg å få litt feste og jeg viste av bakken var sanda en del.. så jeg fekk litt fart å håpte jeg skulle komme meg opp til det sanda pertie.. men det var ikke sanda langt nok ned.. :S og det sklir jeg.. bakover og ut til siden! 
Jeg prøver å styre, men nei.. når bilen begyner å vikke uten for høgger jeg på bremsa i panik, men ikke det merkes en gang! jeg har aldri hylt så høyt i mitt liv!! Bilen haller mot der Fiona er.. og jeg legger meg på flyta etter hjelp! Jeg skalv så berre det!! liv redd!

Nabon kom springandes og jeg ropte berre "Få ut Fiona!!". *morsintinkt slo inn for fullt*

Fy faen det var så jævelig!! Aldri vert så redd i mitt liv! Ikke får min egen del, men kjente paniken får at noe skulle skje Fiona! <3

Hater vere vi har hatt i det siste! Er kun is is og atter is.. skummelt!


Så her står da jeg! Venter nå på Falcken!






Photobucket  

3 kommentarer:

  1. :O Huff! Herrgud, så ekkelt! Godt det gikk bra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var ikke noe serlig d der! :S hadde jeg hatt litt høyere fart eller at bilen hadde skråa seg litt mer så hadde vi smadra bilen.. :S med meg og fiona neders.. :S skummle greier! :S

      Slett
  2. Så kjipt! Slikt skjer dessverre av og til, har vært der selv. Håper du ikke tar skrekken, det er bare å sette seg i bilen igjen så fort som mulig (snakker av erfaring). Den isete bakken ser virkelig ikke god ut.

    SvarSlett