onsdag 8. februar 2012

Snart luftetur på ho mor!!

Herlighet!! Jeg gleder meg som en liten unge!! 
Jeg har nå tatt meg en "alvors" prat med min mann.. hehe.. Ho mor tenger seg en luftetur! :P *ler*

Fiona er så fantastisk flink å legge seg for kvelden, så nå vill jeg ta meg en velfortjent tur ut! XD Fiona sovner som regel i 7tiden på kvelden, 11-12 tiden våkner hun og det blir bleie skift på med pusjen (viss ikke heg fixa det før hun sovna 1 gang) og så mat. og da sover hun til 6-7 om morgon.. Så regner med at det skall da gå bra at jeg tar meg en tur. Kennet er no så flinke med ungane at d.. ^^ 

Så nå har jeg prata med ei vennine å sakt fra at jeg må nå ut..:P hun har 2 barn selv, så blir ikke til helgen, siden det må passe med barnevakt osv. Kennet jobber en del overtid så må vere en helg han har fri.. =)

Jeg gleder meg så syykt! Er vartfall 1 år siden jeg har drøkke nå.. :P
Blir jammen det deilig å komme seg ut å berre kose seg i godt selskap.. la all barnestell å husstell få bli hjemme! XD

*happy dance*

Photobucket  

1 kommentar:

  1. SV: Takk, takk! ^^

    Unner deg virkelig en tur ut med venner! :)

    SvarSlett