søndag 19. februar 2012

tattoo design på bestilling!

Her en dag fekk jeg meg en liten overraskelse! Det var dagens rutine tur inn på facer'n (skummelt hvor avhengi en blir!) og da hadde jeg fått et nytt venneforespørsel av ei som jeg jekk i paranlell klasse med på ungdom skolen. Etter å ha lagt henne til så oppdaget jeg et bilde på forsiden hennes. Hun hadde lagt ut noen forslag til den stil tattoo design hun kunna ha tenkt seg å lurte på om noen hadde noen i den stil, og til min overraskelse så var der 3 stk som anbefalt meg.. ^^ Slikt blir en berre glad av! =D Så tusen takk for anbefalingene dere! ;)

Hun var ute etter en Worrior Woman tattoo, og likte Luis Royo sin stil. Og det er jo midt i blinken får meg! Jeg berre elsker Royo! han er berre så fantastisk! Og når en i tillegg får tegne noe en like så blir en ekstra gira.. ^^  Et av bilda hun la ut:


Så jeg begynte å tegne forslag med en gang..! ^^

Første forslag.. =)
 Denne blir ikke brukt siden hun ville ha henne i stående på kne, så denne kommer nok jeg til å fortsette med.. =)


Så her er forslag nr 2. Og denne falt i smak.. ^^
Denne holder jeg på tegne videre på nå. =)


Så dette blei seff to tegninger som er inspirer av Luis Royo ^^


Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar