mandag 19. mars 2012

helgen som var...

Bahh.. jeg har vert forferdelig dårlig på å blogge i det siste.. ><
Får å vere helt ærlig så tror jeg det er litt på grunn av vinterdeprisjonen har tatt hel overhånd her.. :S
Jeg går mye hjemme fortiden (Siden 2009), på grunn av barn og en mann som jobber mye overtid, mat på bode må jo vi seff ha.. :) 
Men den siste tiden har jeg virkelig kjent at jeg MÅ ut av huse, veggen kryper inn på meg og jeg finner meg selv i å ha en fornuftig samtale med en agurk lissom.. O_o Det er ikke helt sundt.

Og jeg har prøvd flere helger nå på å komme meg ut, men har vist vert lettere sakt en gjort! Kjenner for det meste berre Mamma'er som må gå hjemme med ungene sine, og det er vis ikke lett få den kabalen til å gå opp.. :P Ellers så virker det nesten som om folk har gått i hi.. *ler*

Men i helgen fekk jeg meg en luftetur endelig! En ordentlig harry tur på vårt eneste lille utestede vi har her. Helt utrolig at det ikke har gått konk enda.. *ler* I følge utvalge av alkohol bak baren så såg det ut som det var siste helgen får dem! *ler*

Men uansett! Vorspiele var i vartfall veldig gøy! I godt selskap og møter nye folk et alltids kjekt.. ^^
Hadde egentlig lyst å dra til byn, men det var egentlig veldig greit at jeg kunne berre traske hjemme etter på i måne skinne.. ^^ Var faktisk veldig koselig, skulle berre ønske veien ikke bevegde seg så mye! høhø...

Kennet var hjemme å tok seg av ungene, og han var kjempe flink med dem. Men det var no egentlig som forventet.. ;)

Håper i vartfall ikke det blir så allt for lenge til neste gang, merka at jeg ikke hadde drøkke på 1,5år nå.. hihi.. Er godt å komme seg litt ut å berre legge fra seg all husarbeid og barnearbeid.. alle trenger litt pusterom av og til.. ^^


Ohhh.. Ny header btw! :P den forge var jeg ikke helt fornøyd med, og det irriterte meg! så denne får duge.. som dem sier: enkleste er ofte det beste? ^^ hmm.. lurer på om jeg noen gang kommer til å bli fornøyd? *ler*


Photobucket  

2 kommentarer:

  1. SV: Heldige! Her regner det masse, så snøen forsvinner underveis. Men det ligger litt her og der enda. Satser på at våren kommer for fullt snart!^^
    Jeg vil også ha trompoline! (føler meg som en liten unge) Skjønner jenta godt jeg! :D

    SvarSlett