onsdag 7. mars 2012

NAV på sitt beste!!

NAV fullkontroll? eller 0 kontroll??

I 2010 fekk jeg meg en kraftig baksmell på skatten, no som var kjempe morro siden jeg var hjemmeværende med første pia mi og hadde ikke store intekten å skryte av. Nesten 7000 i baksmell.. Den er gøy!!! o_O

Min kjære mann måtte ta ut ferie penger får å få den betalt å greier.. :S

Nå skulle jeg sta å sjekke en del andre ting hos skatteetatten, så da tok jeg med meg alle pappira mine får da tenkte jeg at jeg berre måtte sjekke opp det også siden jeg førs var der.. Det er jo typisk min flaks at jeg får en slik baksmell, men var også litt rart..

Når jeg var der da så tok dem en titt på pappira mine og da fekk jeg høre: "ja... du har jobba som fisker?" WHAT?? det er noe ikke jeg vet om i vartfall.. *ler*

Det viser set at NAV hadde klart å sende inn feil opplysinger, så i steden får å vert hjemme på mamma perm så jekk jeg på sykepenger som fisker.. hihi.. ja.. den er gøy!!

Så nå får jeg muligens tilbake penger istede.. *lykke* XD  Passer meg egentlig veldig fint siden jeg har 0 i inntekt nå.. :P Og min snille mann sa at selv om han la ut penger der så skulle jeg få dem! hihi.. 

SÅ! duste NAV som lager berre tull! og tusen takk NAV for å ordne penger til meg! XD


Ordentlig crapy bilde, but fits the personality... høhø.. XP

Photobucket  

2 kommentarer:

  1. sukk.. Nav er bare rot. trodde det bare var her i Oslo de hadde så mange kaffepauser men..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe.. Nei tror nok det er lands dekkende.. :P

      Slett